Godmorgon!

Datum:2010-08-03 / Tid:09:39:00
Godmorgon alla glada!

Här började vi dagen kring 7-tiden med att J for runt som en elvisp i sängen. Då kändes det som att de var dags för lite mat, för när han far runt sådär vet man att gnället är på ingång. Men imorse var det inte så konstigt med tanke på att han somnade vid 21-tiden, han sov länge med andra ord. Efter lite mys i sängen (J får numera enbart komma över till vår säng när vi ska mysa, inte sova, han sover så bra i egen säng och så vill vi ha det) gick vi upp och la oss på lekmattan. J ligger fortfarande kvar där, men nu ligger han ihoprullade åt ena sidan och suger på handen. När jag går dit och ska titta till honom så skrattar han så han nästan kiknar, sötnos!

Dock misstänker jag att lillen håller på att åka på en förkylning. Han låter lite hes och nasal när han "pratar" plus att han inte alls vill ha nappen i munnen, då hostar han bara. Vi får väl se lite senare när han kommit igång lite bättre.

Vi ska mysa lite till nu innan det är dags för mat igen. Efter de ska vi ut på promenad, och så ska vi till stan med A-L. Jag måste hitta en bh till klänningen som jag ska ha på dopet, avskyr att prova bh men ibland måste man väl.

Ha en underbar dag fina ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback