PRESENT!

Datum:2010-08-21 / Tid:15:01:58
Tihi, idag fick jag en present av A-L och det var ett nagellack! Jag blev så himla glad, allra mest med tanke på att vi var på stan igår och då köpte hon just detta nagellack till sig själv, och jag ville ha ett likadant men det var ju givetvis det sista som hon hade köpt. Men nu har jag ett likadant!!

Vi har då varit på stan, fönstershoppat och kollat runt på lite allt möjligt. Jag har trånat efter kläder som jag inte har råd med, men nästa vecka ska jag då unna mig ett par grejer.

Just ja, vi har nyss gett Jeff en lite smakportion igen och idag gick det mycket bättre, han skrattade och smaskade som bara den. Vi gav han två teskedar och då trodde vi att han skulle vara nöjd, men icke, han satt och gapade efter mer. Sötnosen! Vi ger just nu morotsjuice åt honom, men när vi gett honom det i 1½ vecka hade vi tänkt börja ge potatis istället.

Kommentarer
Vi2blir3.se - Malin

Ja H&Ms gravidlinnen är toppen, har i flera olika färger! Hihi ja dom går säkert att ha även efteråt, tycker de är så skönt när kläderna täcker magen och inte sitter åt som kassler ;P

2010-08-21 / 21:24:22
http://vi2blir3.se
ann

Oh nu blev jag sugen på att prova smakportioner. Får bli efter dopet då det lugnar ner sig lite. Vet inte om jag sagt det men jag tycker du är så bra som klarar att vara själv med Jeff i veckorna. Kan inte vara helt lätt... Kram

2010-08-22 / 12:19:43
Vi2blir3.se - Malin

Ja får hoppas att vi får en sådan trevlig upplevelse på förlossningen, börjar ju närma sig och de känns i nerverna kan jag säga ^^



Stackare med havandeskapsförgiftning =/ så tråkigt! Men de gick ju bra för er iaf :) tur är väll det!



2010-08-22 / 15:15:37
http://vi2blir3.se
Johanna

Haha, jasså? Oj, aldrig hört talas om något sånt. Ville inte fara dit med världens utväxt. Rinner det av, ja, då gör det det :p

2010-08-23 / 09:13:34
http://jodd.blogg.se/
JULIA

Gabriel var faktiskt 4 månader första gången vi var dit. Och visst kunde han kanske inte vara med och leka så mycket. Men han älskade sångstunden och att titta på alla andra barn, sen är det ju väldigt trevligt för mammorna också! :-) Vore jättekul om vi kunde dra ihop ett gäng och gå! De har ju babyeftermiddagar (0-12 månader) en gång i veckan men det var inte bestämt ännu vilken dag den skulle vara, plus att alla ändå inte respekterade det och det var ändå galna 3-åringar som sprang runt :-P Gabriel är ju visserligen över året nu, men på torsdag är det för alla kids :-)

2010-08-23 / 10:31:47
http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback