Velig, som alltid.

Datum:2010-08-31 / Tid:10:46:40
Ni vet ju redan om hur velig jag är, eller hur? Enligt vissa är jag nog helt skruvad i huvudet men det bjuder jag så gärna på!

Jag köpte ju den där vinteroverallen ifrån Didriksons, men den ska jag lämna tillbaka idag! Istället har jag köpt polarn & pyrets windstopper overall.. men det slutar inte där, jag har inte köpt en utan två! Jag vet, ibland har jag inte alla hästar i hagen. Men nu är det som det är i allafall. Vi har numera en blå och en röd i våra ägor, en i storlek 68 och en i 74. Nu borde vi med andra ord klara vintern! Nu ska jag bara inhandla den där ulloverallen som ska fungera som underställ sen är det definitivt köpstopp, i allafall när det gäller till den lilla herrn i huset.

Igår fick Jeff även ett otroligt fint svart fårskinn till vagnen av sin mormor. Jag bäddade åt honom i vagnen och så la jag ner honom, och så fort han kände hur skönt det kittlade mot huden började han gapskratta så tummen upp för fårskinnet! Vi har alltså numera pensionerat quadroliften, som han ändå inte riktigt ryms i längre så det var på tiden.

Jag ska visa er lite bilder senare, men nu ska jag fixa mig iordning och gå in till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback