Bara lite less.

Datum:2010-12-28 / Tid:18:00:13
Jag känner mig bara lite lagomt less just nu av olika anledningar! De finns vissa saker som jag verkligen ogillar och som jag verkligen stör mig på. Struntsamma vad det är och vad som hänt, ni behöver bara veta att mitt tålamod rann ut snabbt som attan tidigare.

Nu är jag även lite trött på Per som aldrig hör av sig. Visst, jag är ingen sån flickvän som kräver (eller vill?) att han ska ringa dagligen och bokstavligt talat trötta ut mig, men nog är det roligt om han skulle kunna ringa och tala om när och om han kommer hem imorgon. Men, det här är typiskt honom och egentligen är jag nog inte så förvånad, men sur blir jag dock ändå. Jaja, vi får väl se vad som inträffar imorgon, om han ringer eller om han bara dyker upp här hemma, de känns som att de är rätt öppet på den fronten.

Jag ska då i allafall gå och laga middag nu, och hålla tummarna för att det goda humöret återvänder. Sen ska jag kasta ungen i säng och själv krypa ner i soffan och tjura lite, och eventuellt tycka synd om mig själv.

Ha en mysig kväll.. och framförallt, en lite gladare kväll än vad min troligtvis kommer bli! Kram..

Kommentarer
Julia

Blå & gul!

2010-12-28 / 20:10:51
http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback