Förkyld morgon.

Datum:2010-12-15 / Tid:08:38:52
God morgon!

Usch vad motigt det var att kliva upp idag! Jag känner mig allmänt hängig och förkyld, men försöker intala mig själv att jag absolut inte har tid för det här så förhoppningsvis vänder förkylningen. Idag blir det då att hålla sig inne hela dagen och försöka kurera sig. Det känns trist för Jeff men så är det när bara jag är hemma, men tror nog att han inte kommer misstycka direkt. Även han behöver få bort de sista av sin förkylning, men tror att den i princip är borta nu, alldeles nyss rann allt snor ut från näsan (då menar jag allt också) och hela ungen var täckt i snor (förlåt, kanske inte det allra fräschaste) men nu verkar han må mycket bättre!

Jag saknar Per idag, har knappt hunnit tänka på det förrän nu känns det som.. Men nu längtar jag oerhört tills han kommer hem! Men om exakt 2 veckor ska jag åka till flygplatsen och hämta honom.


Ta vara på varje sekund, varje minut, varje dag.. och var snäll när du gör det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback