Jag är inte road!

Datum:2010-12-29 / Tid:17:16:35
Jag skrev nyss och frågade P på facebook om han hade någon aning när Per skulle landa i Sverige, eftersom att jag inte har hört ett ord ännu. Vet ni vad jag får till svar? Han skrev så här "jaaadu, försenat i 1 vecka, planet kunde inte landa, så dom får åka nästa vecka" och givetvis hann jag bli både förbannad, besviken och irriterad.. och så skrev jag "jag hoppar att du skojar" och då fick jag till svar "jajjemensan". Det var tur de!

Det här förklarar ju fortfarande inte varför Per inte hört av sig, men P trodde att han ville överraska mig. Det är ju lätt när jag är dektektiv.

Ska vi ha gissningslek? När och hur kommer Per hem? Knackar han bara på dörren? Ringer han och ber mig hämta honom? Idag? Imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback