Egot.

Datum:2010-02-17 / Tid:11:14:59

  

Här får ni lite egobilder som Per tog igår på mig. Kolla in mitt hår förresten, Per färgade det åt mig i förrgår och jag är nöjd! Idag ska jag även klippa till håret lite och då kommer de bli ännu bättre. Skjortan jag har på mig förresten är en av de plaggen som jag köpte på Cubus häromdagen. Den var ju som sagt på rea och kostade bara kring 60 kronor. Visst är den söt? Tyvärr lär jag nog inte kunna ha den så länge eftersom magen börjar bli riktigt svälld.


Kommentarer
Frida B

Jag är imponerad av att du klarar av att ligga på rygg, trots liten i magen! :P När jag var gravid höll jag alltid på att svimma av syrebrist eftersom Cornelia klämde på kroppspulsådern ;)

Fin topp! Alltid kul att göra fynd på rea!

Kramkram

2010-02-18 / 11:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback