Halsbrännan från helvetet.

Datum:2010-02-22 / Tid:23:04:25

Ajaj! Jag har sådan jäkla halsbränna nuförtiden i princip dygnet runt och det spelar fanimej ingen roll vad jag äter eller gör, de blir aldrig bättre. Ni som har haft sådan här halsbränna kan förstå min frustration, men ni andra kanske har lite svårare. Men det är fruktansvärt på ren svenska! Inatt kunde jag inte somna eller ligga på något sätt utan att de brann och bubblade upp magsyra i halsen, vilket gjorde att jag knappt kunde andas medan jag fick kväljningar. Det låter nog lika jäkligt som det verkligen är! Jag sover bokstavligt talat som en kratta om nätterna, men har i allafall börjat vila lite på dagarna och de hjälper lite.

Usch vilket gnäll det blev nu, förlåt.

Jag kan berätta en liten rolig sak, en gullig tjej håller just nu på att fixa iordning en superfin design till mig! Den är helt underbart fin redan, och hon är inte ens klar ännu. Spännande! Jag kan avslöja att designen och headern kommer vara väldigt gravidinspirerad tihi.

Nä, nu ska vi försöka oss på att få lite sömn här hemma! Imorgon blir det lugna puckar och mycket packning och städning inför flytten, eller först och främst inför Pers födelsedag på onsdag.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback