Hårt styrkepass eller...?

Datum:2010-02-10 / Tid:22:06:39

Idag har jag gjort något ovanligt.. eller, det har börjat bli allt vanligare faktiskt men med all rätt. Eftersom att Per var iväg idag på fystester så tog jag en lång och mysig sovmorgon, fast den största anledningen till att jag tog den var att jag hade sovit så himla dåligt inatt pga halsbränna. Visst, jag ska inte klaga med tanke hur bra jag hittills har fått må och hur lite vikt jag lagt på mig.. men nog fasiken är det jobbigt med halsbränna! Fast en sak som jag har börjat känna av de senaste dagarna är träningsvärk, i massor! De känns som att jag skulle ha kört ett par rejäla träningspass utan uppvärmning. Just de här tycker ju givetvis Per är riktigt underhållande och passar på att pika mig så ofta han bara får tillfälle, inte alls typiskt honom.

Nåja, nu ska vi bara kolla nyheterna och sen blir det lite välbehövlig sömn.. utan halsbränna om jag får lägga in en önskan. Imorgon vettetusan vad vi ska hitta på, Per ska nog till skjutbanan imorgon och då får vi se vad jag sysselsätter mig med här hemma men de löser sig nog. Vi har ju en hel del att göra innan flytten, och jag rör mig ju inte direkt i 110 km/h.

Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback