Nu kör vi!

Datum:2010-02-27 / Tid:09:46:39
Godmorgon!

Igår fick vi som sagt lägenheten, och hurtiga som vi är började vi direkt med att fixa. Först for vi och beställde tapeter och sen for vi till lägenheten och började tejpa och fixa inför målningen idag. Dock känns de i kroppen att jag igår både jobbade och sen låg och krälade på golvet för att tejpa för lister. Idag ska jag nog försöka ta de lite lugnare så att jag inte får sådana hemska sammandragningar som jag fick igårkväll, men det är ju så svårt!

Jag ska försöka uppdatera er via mms men jag misstänker att jag kommer vara lite upptagen. Vi ska ju faktiskt på bröllop idag också, mitt i allt! Angelica (hon som jag var med till kebnekaise) gifter sig idag.

Nä, dags att sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback