Vad var det som hände?

Datum:2010-02-07 / Tid:11:15:59

Melodifestivalen igår var ju så dålig att de nästan gjorde fysiskt ont i kroppen att lyssna på alla bidragen! Ursäkta, men är det bara jag som inte fattar grejen med den där Salem el Fakir eller vad han nu heter? Han var ju rent värdelös och låten var en enda lång upprepning, inte så värst intressant efter man hört den köras igenom en första gång efter de vill man bara stänga av tvn. Fast okej, han var inte sämst igår.. vad fasiken höll de där bandet (mina hjärna blev så utmattad av att ta mig igenom låten så minns inte ens namnet på dom) på med egentligen? En som sjöng, en som klinkade på ett piano emellanåt och tre(två?) andra som satt som statyer i varsitt hörn på scenen, och gjorde vad? Nä ingenting, varför var dom ens med? Jag sitter fortfarande och undrar om låten ens började.. eller slutade för den delen. Jag orkar inte ens dra resten av låtarna, de är dom inte värda men en sak kan jag ju säga om den där Linda med sina öststatsmoves, du valde fel land att tävla för!

Ursäkta för mitt lilla utspel men herregud ändå, jag hoppas att de blir lite bättre nästa vecka annars vettefasiken.

Vad tyckte ni då? Kanske tvärtemot mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback