Trettondagsafton.

Datum:2010-01-06 / Tid:12:22:44

Hej på er.

Åh vilken trevlig kväll vi fick igår! Vi var ju som sagt på middag hos Malin och Petter, plus Sebbe och Anna. Vi blev bjudna på underbart god mat, och så våran "hemmagjorda" tårta till efterrätt tihi. Däremellan blev det många skratt, och lite för många avslöjanden om mig av Per men men han ska nog få igen en vacker dag. De blev även en hel del bebissnack och allt som hör till, såsom barnvagnar och ja ni förstår. Stackars Anna fick nog känna på pressen mer än en gång eftersom att hon inte är på smällen, ännu.. tihi.

Här får ni se lite bilder från våran mysiga kväll.. och titta extra noga på magbilderna, Mallan väntar en liten pojke och är inte min mage misstänkt lik hennes? Vi tror då stenhårt på att de kommer bli två pojkar som kommer titta ut i världen nästan samtidigt.


       


Kommentarer
johanna

Det ska bli spännande o se vad det är för ngn filur som tittar ut sen. Jag har nog haft olika magar varje gång tror jag=) Hoppas ni mår bra, vilket det verkar som.

Kram

2010-01-06 / 13:19:53
http://busungarnasmamma.blogg.se/
Mallan

Tack för senast! Blev ju en riktig trevlig kväll och fler måste det ju bli! Vad fin eran barnvagn var, den såg ju jättebra ut på bilderna :)

2010-01-06 / 19:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback