Underbara dag.

Datum:2010-01-20 / Tid:21:04:42
Åh, det har varit en sådan bra dag så de går knappt att beskriva! Det kan nog bero på att jag fick mig ett sånt gott skratt direkt när jag klev upp och det var älskade Per som gjorde att jag låg dubbelvikt i sängen och fullkomligt asgarvade, åt honom givetvis. Efter ett tag blev han dock lite putt och surade lite "sådär roligt var det faktiskt inte" men jag kan intyga att exakt så roligt var det.

När vi sen var påväg mot IKEA så ringde telefonen och vi fick helt underbart goda nyheter som gjorde att hela världen lyste upp! Imorgon någon gång så kommer ni också få veta den glada nyheten.

Vi ska nu mysa i soffan och bara slappa, njuta och skratta åt vårat fullkomligt fantastiska liv. Imorgon ska vi upp till stan och fixa de sista med den roliga nyheten, sen är det bara lite smågrejer som måste uträttas och sen ska jag jobba. Jobbet ringde tidigare idag så nu ska jag helt plötsligt jobba hela helgen men med mitt glada humör så gör det absolut ingenting.


Tihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback