JAG VILL SOLA!

Datum:2010-07-12 / Tid:10:49:27
Det är så fint väder ute, solen lyser, himlen är klarblå och det är väl kring 25+ i skuggan än så länge. Jag vill slänga på mig bikinin och springa ut och sola! Men, lillgrabben ligger i sin säng och snurrar, vill sova men kan inte för värmen. Då känns de väl inte helt snällt att släpa ut honom på gården för att jag ska få sola. Men efter att han ätit hade jag i allafall tänkt gå ut och lägga honom på en filt i skuggan så han får lufta sig lite så kanske jag hinner få mig lite sol åtminstone. Jag är enormt less kan jag ju meddela, jag som brukar bli som en pepparkaka har knappt fått någon färg överhuvudtaget. Men det är väl så när man har en liten bebis, tiden går åt till viktigare saker än att ligga i en solstol. Sen har jag väl inte varit så jäkla sugen på att vara ute på gården heller då jag har världens allergi just nu, näsan rinner hela tiden, likaså ögonen och halsen är snustorr. Det är svensk sommar de!

Haha, det där lät allt annat än kul och positivt. Men jag ska försöka mig ut idag trots allt, måste ju få någon fräsch färg på kroppen innan sommaren är slut.

Jag ska nu försöka gå och ge lillen mat och höra vad han säger om att sola en stund..!

Kommentarer
alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej :) Jag är med i en fototävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna. Kan vinna en systemkamera och min egen kamera suger.

Så skulle du kunna slösa 5 sekunder på att lägga en liten röst på mig ? :D Man kan rösta 1 gång om dagen :D så förlåt om jag frågat förut hihi men vill så gärna vinna :$

Länk; http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=2145



2010-07-12 / 10:58:11
http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback