Kläder ja..

Datum:2010-07-08 / Tid:21:54:08

Vi shoppade ju loss förra veckan, och ja jag är lite seg när de kommer till att lägga in bilder på grejerna men jag tar det i omgångar. Problemet är bara att nu shoppade jag igår igen, vettegudarna när bilder på de kläderna kommer att dyka upp här. Men tålamod hörni, de kommer!

   

Det kändes sådär att köpa jeans men jag behövde det så jag slog till även fast jag planerar att inte kunna ha dom om någon månad, tihi. De gråa hittade jag på MQ och det var på rea för 179 kronor, även skärpet är därifrån och även det på rea och det gick loss för 79 kronor. Jag kan bara inte låta bli att fynda alltså, det är som att sakerna söker upp mig och inte tvärtom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback