Skor passar alltid!

Datum:2010-07-30 / Tid:17:17:51

Jag älskar skor, vilken skräll va? Men det är som storasystern säger i filmen "i hennes skor", "skor passar alltid" och så är det ju. Skostorleken förändras ju aldrig (oftast i allafall) till skillnad från klädstorlek. Jag har väl ännu inte vant mig vid min nya kropp som uppstått efter att J kom till världen och det gör ju att klädköp inte direkt är lika roligt längre som det var förr. Däremot är skoköp exakt lika roligt idag som de var för ett år sen!

Häromdagen hittade jag ett par skor på tradera som jag budade hem för 60 kronor. De kom igår och de är i princip helt oanvända och inga som helst slitningar. Sen är de givetvis hur snygga som helst!



Kommentarer
Ann

Ja skitsnygga! Jag önskar bara att jag kunde gå i ett par sådana. Gick jämt i high heels förut men har blivit tantig och bekväm sen jag fick lillen. ; ) Vet att det är en vane grej! Tack för tipset om ersättningen. Ska testa den varm nästa gång!

2010-07-30 / 19:51:53
Vi2blir3.se - Malin

Ja skor är alltid roliga, tyvärr är jag dålig på att köpa skor jag är riktigt kräsen faktiskt ^^



Kroppen förändras ja, de är inte att vänta sig något annat - man får bara hoppas att de är till de bättre =) Man får ju tänka på vad för under kroppen har utfört helt enkelt - för de är ju ett riktigt under, ett mirakel!



Ja förlossningen ja - kallsvettas!

Jag har verkligen tänkt att de kommer göra så ont att jag kommer stryka med ^^ men jag kan tycka att de gör nt nu när h*n försöker borra ned huvudet eller vad h*n nu gör... det gör mig lite rädd för smärtan, annars längtar jag :P konstiga jag :P

2010-07-30 / 22:25:10
http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback