Stugan.

Datum:2010-07-17 / Tid:11:14:11
Vi var ju i stugan häromdagen och grillade med farmor och farfar, plus min kusin och familj som var uppe och hälsade på från Malmö. Det var så mysigt! Före middagen spelade pojkarna fotboll, och Erik försökte tappert att putta Per i poolen (finns en uppvärmd pool på framsidan, funnits sen jag var liten, hur härligt som helst på sommaren) sen blev det middag, och sen gick Per och Erik ut och fiskade lite på bryggan. Jag älskar verkligen att vara därute, även om de blivit mindre på senare år.

   


Kommentarer
Nina

Köttkvarnen känns frestande ibland, men jag ska försöka härda ut. ;)



Jag tänker att Nelson kanske behöver lite mer eftersom han är en XL-bebis. På BB gav de han ersättning redan efter sex timmar eftersom han var "en stor bebis". Men såklart får han äta tills han är nöjd. :)

2010-07-17 / 22:47:42
http://regnbagsfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback