Myspys.

Datum:2010-06-14 / Tid:20:09:04
Hej hallå!

Idag har vi varit en sväng till luleå med mamsi. Där har vi gjort några ärenden, men jag hann även med att shoppa lite på H&M och sen köpte mamma ett par små tossor åt Jeff på Polarn & Pyret. De fick åka på direkt eftersom att jag bar honom i bärselen och de blev lite väl kyligt där ett tag. Efter att vi hade shoppat klart så mötte jag upp Pers storebror så han fick se lillgrabben, tyvärr sov ju J gott i selen så farbror fick inte se honom in action men men. Tyvärr blev de lite väl mycket action sen när vi var och handlade på MAXI, då kunde inte lillkillen sluta skrika istället.

Ni ska få se bilder sen på grejerna som jag har köpt idag. Jag har bland annat köpt ett par så snygga mörkgröna haremsbyxor, inte så där jätte hängiga (inte bajsat-på-sig-hängiga)

Jeff sover nu efter mat och nattning, så nu ska jag kolla lite tv och ha egentid innan det är dags att sova för mig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback