Dåliga värden.

Datum:2010-03-18 / Tid:16:10:29
Jag har känt mig lite sliten på sistone men inte har jag tänkt särskilt mycket på det förrän idag när jag var till barnmorskan. Tydligen har mitt blodtryck stigit rätt mycket på kort tid för att vara jag, sen har jag fått äggvita i urinen och så har jag några symptom på att jag eventuellt håller på att utveckla havandeskapsförgiftning. Men än så länge behöver jag inte oroa mig men jag måste försöka ta det lugnt och om jag känner mig sämre ska jag åka in till sjukhuset. Men jag känner mig ändå rätt positiv just nu, vet ju att jag jobbat på lite för mycket i lägenheten och slarvat lite med både mat och sömn, men det slutar nu.

Nåja, jag ska tillbaka och ta nya prover på tisdag om inte nu nånting händer i helgen så då får vi se.

Då vet ni varför jag är lite okontaktbar här på bloggen.

Kommentarer
Frida

Hur mår du Maria? Jag börjar bli lite orolig nu. Ni mår väl bra du och bebben?! Stor kram

2010-03-19 / 21:04:56
http://frida-maria.blogspot.com
Fru Evelina

Usch då, hoppas du slipper!

Men OM du får det är bebis iaf nästintill fullt utvecklad i magen så det kommer gå braaa ändå!



KRAM

2010-03-20 / 19:41:51
http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback