Drömmar.

Datum:2010-03-15 / Tid:11:29:41
Hej på er.

Usch, vad trött och sliten jag är idag. Natten var återigen lite jobbig med halsbränna och ryggont, men inget som man inte kan överleva. Vi sitter nu i nya lägenheten och väntar på elektrikern som ska komma och hjälpa oss dra om lite kablar till ugnen och mikron, sen är det bara att börja installera och göra klart. Om nu allt går som jag hoppas så är köket nästan helt klart om en vecka bra precis, men man vet aldrig.

En helt annan sak, det är ju himla kallt här idag så vad har jag och Per sysselsatt oss med då? Jo, vi har kollat på lite resor. Vi är väldigt sugna på att dra iväg till Thailand två veckor i oktober med lillbus. Men det är så mycket som måste klicka innan vi ens kan fundera på att boka, t.ex måste ju Per prata med sitt jobb om ledighet och som de flesta vet är försvaret inte de mest flexibla människorna direkt. Vi får se helt enkelt, men nog fasiken hade det varit mysigt.

Ni ska snart kanske få veta en liten hemlighet förresten, men jag har inte bestämt mig ännu om jag ska vänta eller inte.. vi får se. Tids nog..!

Kommentarer
emma

Undra vad den hemligheten kan vara. Kanske att ni vet vilket kön lillebus har?

2010-03-15 / 14:17:28
http://emma86.blogg.se/
Fru Evelina

Skööönt med en kanskeresa!

Nu blev jag nyfiken hihi..



KRAM

2010-03-17 / 10:40:06
http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback