IKEA.

Datum:2010-03-22 / Tid:08:55:09
Godmorgon!

Här är vi uppe tidigt, inte bara för att vi ska åka iväg till ikea utan också för att min jäkla rygg har krånglat sen inatt någon gång. Är jag pigg och alert? Snart så.

Vi ska som sagt upp till ikea och handla lite, bland annat köksbord och stolar. I veckan ska vi ju faktiskt börja flytta in i våran nya lägenhet så då måste man ha grejer. Egentligen ska väl inte jag gå omkring där i flera timmar och glo, men vi har hittat en lösning på de problemet, jag ska åka rullstol! Tihi, de kommer kännas lite lyxigt men ack så nödvändigt.

Ha en fin dag hörni!

Kommentarer
Malin

Shoppa lugnt på IKEA nu! Vi var där igår och jag är fortfarande HELT slut...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback