Jag mår bra!

Datum:2010-03-20 / Tid:10:59:17

Jag tänkte bara slänga in ett jag-mår-bra-inlägg. Jag mår mycket bättre nu faktiskt, behövde nog höra att mina värden låg lite illa till. Dock är jag fortfarande väldigt uppsvälld emellanåt så jag ropar inte hej riktigt ännu, kommer det någon huvudvärk så kommer vi åka in direkt. Sen får vi se vad bm säger på tisdag om äggvita och blodtryck.

Men då vet ni åtminstone att jag lever och mår bra, även lillbus verkar då må prima eftersom att h*n lever full rövare emellanåt. Ibland känns de som att h*n försöker lära sig spela piano på mina revben.

Vi ska nu äta lite och sen ska vi upp till stan och hitta en fin present till svärmor. Idag tror jag faktiskt att vi tar en rejäl paus från vår renovering och med all rätt!


Kommentarer
Frida

vad skönt att höra! vila nu upp dig inför förlossningen, ligg på soffan och titta på medan mannen jobbar i lägenheten! ;) hehe kramkram

2010-03-20 / 11:01:59
http://frida-maria.blogspot.com
johanna

Hej!

Såg att ni har köpt en Crescent classic, jag funderar själv på att köpa en sån så jag undrar om ni är nöjda med den? Färgen osv?

2010-03-20 / 12:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback