Jag måste ta det lugnt.

Datum:2010-03-12 / Tid:10:06:17
Godmorgon.

Igår kom som sagt köket, och vi började nästan på en gång att montera och sen kom Pers pappa och morbror för att hjälpa oss med att få upp lite skåp. Jag kan ju säga så här, köket kommer bli så underbart fint! Men tyvärr måste jag börja inse att jag måste ta det lugnt även fast det är mycket att göra med köket, igår insåg jag väl inte det även fast jag hade ont i magen och mådde lite konstigt, så jag monterade jag också när alla hjälpredare hade gått hem. Men när vi sen kom hem och jag kände hur ont kroppen gjorde och hur dåligt jag mådde insåg jag att jag inte kommer göra om det misstaget igen, nu ska jag bara titta på när andra jobbar.

Idag mår jag i allafall lite bättre och frukosten gled ner utan problem tack och lov. Snart kommer Per hem ifrån gymmet och då ska vi iväg och beställa vårat kakel till köket, sen ska vi fortsätta i lägenheten.. eller hmm, han ska fortsätta och jag ska vara en jobbig arbetsledare tihi.

Just ja, idag går jag och busbebis in i vecka 35, de närmar sig.

Uppdaterar er senare kanske med mms, men har inte bestämt än om ni ska få se köket innan de är helt klart, vi får se..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback