Vi har internet!

Datum:2010-03-08 / Tid:20:21:32
Åh hallelujah!

Idag kom mamsi hem ifrån Linköping och med sig hade hon min lilla dator som pappa har lånat och sen glömt därnere, vilket betyder att vi numera har internet här hemma igen! Vi slåss nästan här i soffan om vem som ska få ha datorn och hur länge varje gång, och ja.. Per gnäller nu när jag har den och sitter här och skriver.

Vet ni förresten vad vi fick veta idag? Jo, vårat nya ursnygga IKEA kök kommer på torsdag! Till helgen blir det alltså att börja montera ihop skåp så vi får upp de någon gång, för närvarande har vi ju inget kök i våran nya lägenhet så det är ju tur att vi fortfarande har vår gamla kvar. Dock får ju inte jag jobba särskilt hårt och mycket men lite ska jag nog försöka göra utan att riskera att busis kikar ut.

Vi ska nu fortsätta mysa i soffan, utan datorn har jag bestämt. Jag kommer nog varva med att packa BB-väskan litegrann, fast den börjar snart bli full så får nog packa om istället fast väskan är så pytteliten så funderar på att byta väska istället helt enkelt. Fast vi har bestämt oss för att inte ta med en massa struntsaker som alla påstår att man måste ha med sig.

Ha nu en bra kväll hörni! Jag fortsätter att uppdatera er imorgon om våran renovering och fix i lägenheten. Jag kan meddela att det är hur roligt som helst att hålla på att pyssla, men de kommer bli ännu roligare när allt är klart.

Kommentarer
Jennie

smart att inte packa med det som folk säger att man "måste" ha.. jag packade hur mkt som helst i onödan!:) Man använder inte hälften!!

2010-03-09 / 08:30:58
http://famnovin.bloggplatsen.se
E.

Tack så mycket. :) Och snart är det väl dags för er va? ;) Spännande!

2010-03-09 / 10:58:46
http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback