Hur ska man hinna?

Datum:2010-05-04 / Tid:11:03:55
Godmorgon!

Här har vi haft en liten sovmorgon, eller lillkillen skulle ju givetvis ha mat kring halv 6 imorse men efter det sov han som en liten prins till halv 10. Men sen bröt helvetet lös och då flög munnen omkring på honom och letade panikartat efter mat. Nu har vi båda ätit faktiskt och J är fortfarande nöjd, fast jag misstänker att han har något fuffens för sig i blöjan där han ligger i babysittern och ser djupt koncentrerad ut med en djup rynka mellan ögonbrynen. Vi får väl se!

Idag ska vi faktiskt klara oss själva ett tag medan pappa Per är i luleå ett par timmar, och jag känner redan hur bunden jag är. Jag skulle behöva göra massvis med saker men förmodligen kommer de inte bli nånting alls av det, men jag ska i allafall försöka hinna med en snabbdusch. Fast det är bra att vi får träna lite, Per ska ju faktiskt börja jobba snart så då blir jag av med min hjälpreda. Men vi ska nog fixa det också.

Nu ska jag njuta lite innan J kommer på att det kanske är bajs i blöjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback