Julklappar!

Datum:2010-11-26 / Tid:10:44:24
Ja, nu är jag i princip redan färdig med mina julklappsinköp. Det är bara några små kvar och sen kan jag bara luta mig tillbaka och njuta av julen, och mina fina inslagna paket. Jag ska bara få upp julgranen så kan de få ligga där under! Det är så härligt att redan vara klar så man får njuta, och pyssla med julkorten istället.

Det blev i allafall en riktigt mysig morgon/förmiddag på stan med A-L. Det är ju lite speciellt när man går på stan lite över 7 på morgonen och det knappt är något folk ute på gatorna. Sen var det nedsläckt och mysstämning i gallerian också, helt perfekt. Sen att Jeff skötte sig exemplariskt är ju bara en bonus.

Men nu ska J sova förmiddagsnap innan det är dags för lunch, sen är det bara några få timmar kvar tills pappa Per kommer hem. Jag ska och hämta honom på flygplatsen och ge honom en stor puss! De kommer dock bli lite konstigt att se honom i uniformen igen, var länge sen sist.

Vad hittar ni på idag? Bara myser kanske?

Ha nu en riktigt mysig dag tillsammans med era nära och kära, eller varför inte krypa upp i soffan under en filt alldeles själv..



Och glöm inte att rösta idag också på min semesterbild så får ni lite extra plus i kanten! Tack gullungar ♥

Kommentarer
Madde

Ska åxå försöka få våra klara så vi kan njuta med och baka:)

2010-11-26 / 11:45:21
http://mrsmaddy.blogg.se/
Evelina

Jag köpte en på intersport, en vanlig pulka :-)



Skönt att ha julklapparna färdiga redan nu!



Och MYS för er att Per kommer hem!!

2010-11-26 / 12:44:18
http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback