Late night blogging.

Datum:2010-11-12 / Tid:23:11:30
.. Eller nånting åt det hållet!

Vi har nyss sett Idol och jag som annars brukar försöka verka rätt cool och säga "äsch, jag följer inte sån skit" måste sålla mig i ledet och villigt erkänna att just den här skiten följer jag relativt slaviskt. Men det gäller inte alla år, men just detta i allafall! Min all time favourite är Jay, och i princip alla andra idoltittare verkar hålla med mig. Min andra favorit är självfallet Linnea och hennes sköna stil, önskar lite sådär i hemlighet att jag skulle likna henne lite mer än vad jag gör. Tur alltså att Elin fick packa väskan ikväll annars hade jag kanske (inte så troligt) slutat titta på "skiten". I övrigt då, i motsats då till alla idoltittare, avgudar jag Weisebajse och skrattar numera åt honom så fort jag ser människan. I det här fallet är det enbart positivt! Han är ju fullkomligt grym, hans scenspråk kanske han borde lägga ner några fler arbetstimmar på men jaja. Jag tror att om någon skulle låsa in oss i ett rum tillsammans så skulle jag troligtvis skratta tills jag svimmade, hans humor är som min hand i hans handske. Sen kan jag bara tillägga att jag älskar Anders Bagge! Han är ju fullkomligt bedårande, nästan så att man bara vill ge honom en puss, bara för att.

Ja, det var min idolsammanfattning! De var ju några fler som sjöng men de känns inte aktuellt att kommentera då de inte riktigt föll mig i smaken.


Vad tycker ni? Håller ni med mig eller har jag totalt tappat greppet här?

Kommentarer
Victoria

Linnea är grym, helt klart min favorit! Gillar Jay och weise också så jag håller nog med dig!

2010-11-13 / 08:38:59
http://vigan.blogg.se/
elina

Haha, jag håller SÅ med dig om Bagge! :)

2010-11-13 / 11:12:55
http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback