GODMORGON!

Datum:2010-10-21 / Tid:08:15:04
Godmorgon!!

Jag fick sovmorgon idag igen, hoppas att de håller i sig, peppar peppar. Jag känner mig så utvilad och fräsch när jag får sova lite längre!

Tack för alla kommentarer till mitt lilla Afghanistan-inlägg. Det glädjer mig att många utav er förstår att det är mitt och Pers val, och att vi faktiskt får göra vad vi vill. Sen förstår jag givetvis att många inte tycker som oss, men då är det bara att respektera att alla inte tycker eller gör likadant som en själv.

Nu ska frukost intas och så ska jag ringa några samtal! Sen kommer farmor och farfar (jeffs) hit för att tapetsera klart Jeffs rum.

Ha en bra dag!


Pigga och glada!

Kommentarer
Vi2blir3.se - Malin

Blev ingen fika idag, kanske vi ska ses imorgon? Ska till BM vid 13.00, kanske ska ses efter det för en fika på stan?

2010-10-21 / 15:47:55
http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback