Morrn morrn!

Datum:2010-10-26 / Tid:09:54:13

Morrn på er!

Här har vi fått sova gott inatt, så idag känner jag mig som en ny människa.

Jag håller just nu på att söva Jeff, han måste alltid sova en liten stund innan det är dags för mat annars blir det bara gnäll och så slutar det nästan alltid med att jag får ge han ersättning istället. Sen kommer hans farfar och ena faster hit. De ska passa honom medan jag ska på MVC för cellprovtagning.

Nu ska jag sätta igång att koka potatis och morötter. Senare idag ska Jeff få lite smakportioner igen, han ska få banan nu. Det är en sak som jag skjutit upp hur länge som helst, och vet inte ens varför men nu ska ungen äntligen få banan. Päron lär han i allafall inte få igen på ett bra tag! De ska då bli så skönt att få komma till barnkliniken och få fråga dom ordentligt om de här med mat och kost till Jeff, speciellt nu när han verkar vara lite allergisk.

Nä, dags att lägga på en rem här..



Två dagar kvar innan du kommer hem älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback