Seg morgon.

Datum:2010-10-07 / Tid:09:52:28
God morgon!

Vi har varit uppe sen halv 5 imorse för då slog Jeff upp sina klarblåa ögon. Han fick dock snällt ligga kvar en bra stund innan jag kände att mina ben orkade släpa sig upp. Men nu är vi uppe i allafall! Per är just nu och beställer tapeterna till Jeffs lilla rum, förhoppningsvis är det helt klart till nästa vecka. Idag beställde jag även en passande matta, men den får ni se när det är klart därinne.

Jag känner mig oerhört seg idag men förhoppningsvis ska det rätta till sig efter en dusch och lite smink. Nu ska jag däremot luta mig tillbaka i soffan och fortsätta kolla på tv.



Här såg jag något piggare ut än vad jag gör just nu, trots att jag ändå hade lite ringar under ögonen här också. Vad gillar ni förresten min "vi gillar olika" pin som jag har på jackan? Har ni en också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback