Snökaos?

Datum:2010-10-22 / Tid:09:56:43

Godmorgon!

Jag har fått sova läääänge idag. Först sov Jeffsan till 7.30 och sen tog mormor honom så jag fick sova till kl 9. Det är ren och skär lyx! Men jag behövde nog de efter igår, var vaken lite längre i och med att Jeffs farmor och farfar var här och hjälpte oss tapetsera klart lillens rum. Det är såå fint därinne nu! Ska fota sen när jag dammsugit och skurat därinne.

Har ni snökaos förresten? Nu kommer ni säkerligen bli lite förvånade när jag säger att de har inte vi, här är de fasiken inte en enda liten snöflinga på marken. Men kallt är det! Men snön lär väl komma snart och inte några små mängder, men jag njuter tills dess.


Dags att börja fixa mat till Jeff innan han vaknar och är vrålhungrig!

Senare idag ska jag kanske fika med Malin och sen ska jag ut och provköra mamma och pappas nya vrålåk!


Kommentarer
tant

VRÅLÅK! VARFÖR SA DU INGET OM DET? Ifall du skulle komma förbi med vrålåket så kan jag kanske ta en kort paus ;)

2010-10-22 / 13:01:47
http://annalenanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback