Sovmorgon, igen!

Datum:2010-10-19 / Tid:07:43:29
Godmorgon!

Jeff skämmer verkligen bort mig nuförtiden, har låtit mig sova till 7-7.30 i tre dagar på raken nu. Kan detta verkligen hålla i sig? Jag vågar knappt hoppas på det! Men det är härligt så länge de varar, plus att Jeff verkar gladare när han får sova ut lite, då vaknar han med ett skratt istället för med gnäll.

Nu ska jag äta frukost i lugn och ro medan min lilla terrorist ålar omkring härinne. Igår när jag åt frukost ålade han sig från vardagsrummet till köket och in under bordet, hann knappt blinka. De gäller att vara med!

Ha en bra dag!!


Kommentarer
Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

ja han är svensk, han och hans bröder är döpta efter en låt :)

2010-10-19 / 12:47:44
http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback