Ajajajaj!

Datum:2010-09-14 / Tid:20:02:16
Min lilla älskling låg nyss på golvet, tjoade och rullade fram och tillbaka. Helt plötsligt rullar han lite för långt och slår då i huvudet i soffbordet för att i nästa sekund brista ut i ett fruktansvärt gallskrik! Behöver jag ens nämna att jag blev livrädd? Nu tror jag ju att han blev mest rädd och det var därför han skrek men ändå!

De sägs ju att när man har barn bär man ständigt hjärtat på utsidan av kroppen.. och det är då sant tame tusan!

Är det okej att bädda in sin son i kuddar och låta honom ha skyddshjälm på sig hela tiden??

Kommentarer
Vi2blir3.se - Malin

Klart man får :) Hönsmammor är vi allihopa eller blir!



Några plagg ska vi köpa i strl 50, vet ju inte hur stor lillan kommer vara när hon kommer ut!

2010-09-14 / 22:54:51
http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback