Framme!

Datum:2010-09-29 / Tid:21:17:50

Vi kom fram till skåne tidigt i eftermiddags, efter en lång resa. Jag började med att promenera genom stan, och hann då även träffa på ett känt ansikte. Sen gick jag raka vägen hem till Göran där hans N mötte upp oss med välkomsfika. Vi blev sen visade till vårat lilla hus som vi ska bo i under våran vecka, och det är så mysigt här! Efter ett tag kom även kära Göran hit, och det var ett kärt återseende minst sagt! Jeff charmade honom direkt givetvis, hur skulle det annars vara!?

Vi gick sen och handlade lite mat för att sen gå hem till Göran och äta middag. Det var lika trevligt som de alltid brukar vara! De kommer bli en underbar vecka med många mysiga middagar och härliga diskussioner, precis som det ska vara.

Imorgon sticker vi iväg till malmö för lite shopping och så ska vi träffa min kusin! Sen mot kvällskvisten blir det säkerligen en nattmacka inne hos G.

 

Nu ska jag bara sjunka ner i soffan och ta det lite lugnt. J sover som en stock och det lär jag nog också göra inom en snar framtid!

 

NATTI!


Kommentarer
Anonym

Hoppas ni får en trevlig skåne vistelse...Synd jag jobbar riktigt lång dag imorgon annars hade vi fått ta en fika när du väl är i Malmö..Ta hand om er.!:)

2010-09-29 / 22:02:30
Anonym

Det var roligt att se er=)

kram Evelina

2010-09-30 / 09:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback