Gooodmorgon!

Datum:2010-09-17 / Tid:10:40:18
Godmorgon!

Här var vi uppe med tuppen.. nej vänta nu, det var vi inte alls de. Jag vaknade halv sju av att katten rev ner en blomkruka i sovrummet, trodde då att Jeff skulle bli livrädd och börja gallskrika men icket. Han låg så fint i sin säng och log när jag tittade på honom. Jag gjorde ändå mat åt honom men tror ni att han ville äta? Nejnej, han ville fortsätta sova istället, så efter lite tvång fick han i sig hälften sen somnade han bredvid mig och så sov vi till halv nio. Hur underbar unge har man inte alltså?

Efter vi klivit upp har jag hunnit plocka undan, ladda diskmaskinen och torka av i köket. Okej, jag har också hunnit med en beställning på polarn & pyret. Jag vet inte riktigt vad det är med mig men något slags problem har jag i allafall.

Nu ska vi (jeff) äta, har kokat tre potatisar och en morot åt honom som vanligt. Det börjar dock bli lite uttjatat så imorgon ska vi prova nånting nytt och se vad herrn tycker om det. Dags att kladda, woooppii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback