Haaaalleluhja.

Datum:2010-09-03 / Tid:13:25:02
Pappa kom förbi tidigare idag med fika och mat, guld värt! Sen tog han nyss ut J på en promenad med vagnen. Jag älskar lillskiten mer än allt men nog fasiken är det skönt att få lite tid för sig själv, speciellt när jag är så jädrans förkyld. J mår då i allafall mycket bättre, tack och lov!


Jag tänkte nu fråga er mina kunniga läsare, vi ska ju på babysim på söndag, är det okej att gå på det trots att J varit lite rosslig och tjock i halsen? Han har ju inte haft någon feber och han är precis som vanligt förutom att han hostar till ibland och nyser kanske lite oftare än normalt. Fråga nummer två är, är det okej att jag går dit med min förkylning? Eller ska jag låta Per vara i vattnet medan jag sitter bredvid, eller ska jag till och med stanna hemma? Vad tycker ni?

Kommentarer
Maria

I vanliga fall så ska man ju inte simma överhuvudtaget om man är lite förkyld. Men jag skulle nog säga att Per borde vara i vattnet, att Jeff är lite rosslig ja det görinte jätte mycket.

Är småbarns simlärare..:)



Kram kram

2010-09-03 / 14:05:39
http://emmamariachristina.blogg.se/
Vi2blir3.se - Malin

Pappor är bra snälla ibland ;-)



Ingen fara att bada för er =) Så länge du inte har feber!

2010-09-03 / 16:31:46
http://vi2blir3.se
Anna Westling

heej : )

kul med babysim!

eftersom jag själv har tränat simning så vet jag av erfarenhet att förkylning brukar bli värre av varmt bad, som dessutom är fullt av baciller. skulle nog inte rekommendera dig att hoppa i. men om j's förkylning är på väg att släppa så borde det inte vara någon fara.



vilka fina blommor du fick!

kram/anna

2010-09-03 / 18:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback