Hääärligt!

Datum:2010-09-08 / Tid:08:47:43
Godmorgon!

J sover som en ängel på nätterna igen, och det är så skönt. Igår fick han bara 4 mål ersättning och så riktig mat, och sen nattning kl 20. Vi/jag håller tummarna att det fortsätter på samma linje nu. Men man vet ju aldrig med bebisar, de verkar vända lika fort som en geopard springer.

Igårkväll var då jag och A-L ut på en timmes promenad/joggingrunda som även innehåll benböj, utfall och tåhävningar. Det var riktigt skönt att få igång kroppen litegrann! Tanken är ju nu att jag ska ta mig ut och göra det här minst 4 gånger i veckan och egentligen borde de ju inte vara något problem alls.

J ligger nu här bredvid mig på golvet, tittar lite snett på mig och ropar emellanåt "mamaaaooommaooiii" och det tar jag givetvis som ett tvättäkta "mamma". Tyvärr hostar han också rätt kraftigt ibland så jag misstänker att de inte blir något vaccin imorgon när vi ska på 5-månaderskontrollen, men lika glad är jag för det.

Ha en fin dag!




Kommentarer
Ann

Alltså guud vad söt han är, så stor han blivit!

2010-09-08 / 21:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback