Jippie men ändå inte.

Datum:2010-09-06 / Tid:11:05:29

Per har blivit sjuk, JIPPIE! Förlåt, jag vet att det låter lite halvskumt att jubla när ens älskade har blivit sjuk, men för oss betyder det att han får vara hemma med oss en hel vecka! Då är det faktiskt okej att hoppa upp och ner av glädje. Nu är han ju dock ändå sjuk så det är ju inte direkt så att vi ska hitta på massa grejer utan Per ska vila och kurera sig, men han får ju ändå vara med sina två favoriter hela dagarna. Vi försöker väl dock hålla J på lite avstånd från Per, men det går väl sådär.

J ska precis till att äta sin ersättning, sen ska vi prova morötter. Efter de ska jag och J knalla ner på stan och fixa lite grejer medan pappan i huset ska få sova lite.

Jag har lite bilder förresten som ni ska få se sen.. de är på lägenheten bland annat!



Kommentarer
Anonym

Tack, det kan behövas. Det är nog den värsta förkyldningen jag varit med om. :(



Oh, det var gulligt av dig. Jag är säker på att det uppskattades va? Jag förstår att du tycker det är mysigt att ha han hemma. :)

2010-09-06 / 18:38:38
http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback