Jobbelijobb!

Datum:2010-09-07 / Tid:19:34:47
Det var hur kul som helst att jobba idag faktiskt! De kändes väl lite i hjärtat att behöva "lämna" Jeff men det var ju bara för 5 timmar, och han var faktiskt in på jobbet och hälsade på till och med. Nä, det känns skönt att få göra nånting som inte har att göra med J eller bebisar överhuvudtaget. Jag älskar min lilla knubbis, men emellanåt är det ganska skönt att få vara jag och inte bara mamma.

Vi har då pussats lite extra nu när jag kom hem, och så har jag kollat till Js lilla tand.  Både jag och Per blev lite gråtmilda när vi såg att tanden numera har kommit upp ordentligt, det var som att vi helt plötsligt insåg att våran lilla guldklimp växer i en hejdundrande fart. Appropå växer och utvecklas fort, ikväll när han låg på mage ålade han sig framåt i en jäkla fart medan Per viftade med en leksak en bit framför honom. Han är målmedveten och han ska ha det han vill ha!


Nu ska vi givetvis kolla fotboll och mysa lite i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback