Minnesförlust.

Datum:2010-09-02 / Tid:16:18:51
Tror ni att jag kom ihåg att köpa halstabletter eller hämta ut mitt paket för den delen? Troligtvis inte nej! Så nu sitter jag här och tjurar som en 4åring. Men om jag har tur kanske A-L kanske fixa det, annars får jag klara mig helt enkelt.

Annars då, jo hörni, det ser ut som att Jeff ska få tand nummer två i princip samtidigt som tand nummer ett. Men jag håller fortfarande tummarna för att det är en synvilla haha. Vi får väl se! Han är då inte alls lika gnällig idag men gillar ändå när man gnuggar med bitringen mot tanden, då skrattar han helt hysteriskt. Men de märks då att det var en jobbig dag igår för inatt har han sovit som en stock för att sen somna om tills kl 8 och sen bara vara vaken timme för att somna om tills kl 10. Det händer inte så ofta.

Vi ska nu börja laga lite mat och sen mysa ner oss på fårfällen och pussas.

Vad ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback