Odd molly.

Datum:2010-09-01 / Tid:21:37:22
 

Jag har suttit och kollat runt på Odd molly kläder. Tidigare har det absolut inte varit ett alternativ pga de skyhöga priserna, men nu har det ju förändrats lite i och med att Miri jobbar där. Nu kanske man kan ha sån tur att hon kan fixa något plagg lite billigare. Jag håller då tummarna för det stenhårt eftersom att jag fullkomligt älskar deras kläder, och det är helt min stil! 

Helst av allt önskar jag mig plaggen här ovanför, kan verkligen se mig själv klädd i de nu till hösten/vintern. Hoppas hoppas!

Kommentarer
Julia

Jo det var verkligen obehagligt :-(

2010-09-01 / 22:37:02
http://julialindholm.blogg.se/
Sofia - Mamma till Tove

Jag tror det är hemskt individuellt, det där med storleken på napparna .. Men jag skulle nog inte våga prova strl 3 än på ett bra tag ändå, med tanke på att vi har kört med strl 1 ända tills nu :b

2010-09-02 / 10:28:56
http://sjarverud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback