Resfeber!

Datum:2010-09-28 / Tid:10:06:40
Det känns som att vi ska resa till andra sidan jordklotet, fast inte ens när vi skulle åka till Maldiverna hade jag sån här resfeber. Men det är nog egentligen inte resfeber utan gammal hederlig nervositet. Det är ju första gången som Jeff ska ut och resa, och jag är ju "själv" med honom. Men de kommer nog gå finemang ändå!

Väskorna är då så gott som packade, det ska bara ner lite småsaker i "handbagaget". Jag har då knappt med mig några grejer känns de som, Js saker tar mest plats.

Jag ska försöka städa upp lite här hemma medan J sover och hans potatis kokar på spisen.

Nästa gång vi hörs är vi troligtvis på resande fot!

Kommentarer
Elin - Ett hus till oss

Ha en underbar resa!

2010-09-28 / 20:11:52
http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback