Shopping!

Datum:2010-09-30 / Tid:21:28:24
I eftermiddags tog vi tåget ner till Malmö. Jeff underhöll hela vagnen under resan, han skrattade, tjoade och var ett riktigt charmtroll! När vi kom fram däckade han i vagnen, han sov som en stock fram tills jag skulle äta givetvis.

Vi hann även med en snabbrunda på stan, och ja, jag hittade lite kläder! Men jag köpte bara två koftor, en på Zara och den andra på H&M trend. Jag hade bestämt redan innan att jag absolut inte skulle köpa kläder på någon affär som finns hemma.

Imorgon ska vi till väla och då ska jag shoppa lite mer. Tanken är att jag ska hitta någon snygg stickad tröja, och lite barnkläder.

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa Elle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback