Tidig morgon.. natt.

Datum:2010-09-13 / Tid:08:48:31
Godmorgon!

Här hemma fick vi oss en mindre rolig överraskning imorse när Jeff bestämde sig för att vakna kl 4. Men efter en del skratt, skrik och gnäll lyckades jag få honom att somna om till kl 6. Sen var det mat och full rulle direkt, inte ville han sova något mer. Jag misstänker att han nu börjat komma in i sin nya rytm där han äter sista målet kl 20 och sen somnar, vilket då gör att han vaknar tidigare på morgonen och vill upp upp upp.

Per har nu åkt tillbaka till Stockholm efter en lång vecka hemma. Det har varit så härligt att ha honom hemma hela tiden även fast han mestadels har varit sjuk. Men man vänjer ju sig alldeles för fort att ha honom här, som jag sa till honom igårkväll "Jeff lär ju inte förstå att jag från och med imorgon inte har de där extrahänderna". Nåja, han kommer ju hem igen på fredag!

Nu ska jag hoppa in i duschen medan min lekfulla pojke sitter och leker med alla sina grejer. Sen ska jag se om det finns något som jag kan städa här hemma, är rätt välstädat men kanske finns något trots allt, brukar vara så. A-L kommer halv 11 så tills dess ska vi vara fit for fight, är tanken i allafall..

Kommentarer
lucas

Godmorgon! Vad händer idag då? :P

2010-09-13 / 09:09:25
http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback