Tips!

Datum:2010-09-01 / Tid:09:00:29
Jag har två tips åt er, eller det ena vill jag inte ens tipsa om eftersom att jag vill vinna den åt mig själv haha men jag måste ju så då gör jag väl det.

Evelina har en väldigt bra tävling just nu på sin blogg, där man kan vinna en valfri åkpåse ifrån Elodie details. Jeff vill hemskt gärna vinna en eftersom att han inte äger någon åkpåse och det börjar sakta men säkert bli kyligt ute. Behöver ni också en åkpåse? Tävla då om en här


Sen vill jag även tipsa om en himla bra blogg som min kära vän A-L har startat upp! Den får ni under inga omständigheter missa. Hon skriver om sina hundar, varav en liten schäfervalp, sin sjuksköterskeutbildning på LTU osv. Klicka här om ni vill läsa!

Kommentarer
Ann

Ja jag är också med i den tävlingen men kom sen att tänka på: Kan man ha åkpåse i sittvagn?

2010-09-01 / 09:06:03
Ann

Det gick föresten inte att se din väns blogg från din länk... ska försöka igen senare.

2010-09-01 / 09:06:43
Julia

Har du aldrig varit med om att det blir torrt i luften och luktar konstigt när du dammsugit? Jag har då aldrig varit med om att det inte luktat. Och då inte bara på de dammsugare jag haft utan även andras :-) det luktar inte särskillt illa, men luften blir som speciell.. Haha, svårt att förklara! :-)

2010-09-01 / 09:27:41
http://julialindholm.blogg.se/
Anna-Lena

Det är bra att du marknadsför mig! Behöver nog fler än 3 unika besökare för att slå igenom som bloggerska! ;)

2010-09-01 / 17:48:25
http://annalenanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback