Förberedelser.

Datum:2011-04-13 / Tid:10:23:43

Godmorgon, i allafall är det de för mig efter en låång sovmorgon hihi.

Jag känner mig lite stressad inför fredag då det vankas kalas, men försöker påminna mig själv om att allt handlar om Jeff och då spelar de ingen roll om allt inte är helt perfekt och fläckfritt. Mitt i allt de här försöker jag greppa att våran lilla bebis fyller 1 år, bara sådär har det gått ett helt år sen den fantastiska natten han kom till oss. Det är så mycket vatten som har hunnit rinna under många broar sen dess, och det är rätt häftigt när man tänker efter.

Ikväll kommer Malin, Petter och Casper hit för att ha ett litet kalas för de små pojkarna. C fyller ju år två dagar efter J, och jag minns det som igår när de kom in till våran sal på BB och tittade på en nykläckt J medan Malin gick omkring och kämpade med värkar.


Dags att sluta vara så sentimental och få något vettigt gjort här hemma..

 


Jag och Malin på Trettondagsafton 2010.


Kommentarer
Malin

Tänk att den där är tagen för ett och ett halvt år sen!! Helt sjukt vad tiden går fort!



Tårarna började trilla när jag läste ditt inlägg.

Jag minns också den dagen som igår, tänk att vi fått uppleva något så fint tillsammans :)



Vi ses ikväll!

Carolina

Tänk va tiden går :) jag har hängt med din blogg i lite mer än ett år nu och jag måste säga att du e en helt fantastisk inspiration! Älskar din blogg och jag tittar in minst 1 gång per dag :) Lille Jeff e så söt, kan inte sluta le när du lägger upp bilder på honom :)



ha en bra dag



kram Carolina

2011-04-13 / 12:23:33
Malin

åh vad roligt de ska bli :D längtar efter er massor massor!

2011-04-14 / 16:03:15
http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback