Depp och pepp.

Datum:2011-08-18 / Tid:21:21:13

Ja, vädret, mörkret, Per på jobbet.. Sånt gör att man känner att allt är lite hopplöst. Men det håller som tur var inte i sig särskilt länge! Jag känner mig egentligen väldigt uppåt och peppad inför hösten, det känns som att det bara kommer bli bättre och bättre. Det är så härligt! Ett jobb på det här och det är en riktig "homerun".

I helgen ska vi fortsätta på det glada linjen och då ska jag gå ut med min älskade Mikkis och några andra fina tjejer. En lite sämre sak att min käresta snart åker neråt igen för att slutföra sin utbildning till brandman, och det ska ni veta är inte roligt alls. Mikkis är en av de få som kan vända humöret från noll till hundra, få en att skratta tills tårarna rinner, ja ni förstår.

Nu ska vi inte deppa ihop totalt här, sommaren är inte riktigt slut, Mikkis har inte åkt ännu och det finns så mycket fint att se fram emot!

Pepp.





Starka (brand)kvinna! Henne skulle ni nog allt vilja bar ut er från ett brinnande hus.


Kommentarer
mikkis

Det var allt ett fint inlägg, jag blir NÄSTAN lite rörd;) Tur att en höst går snabbt säger jag bara!

(ps: vem skulle tacka nej till att bli utburen ur ett brinnande hus av nån med det vackra minspelet liksom?!)

2011-08-19 / 11:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback