Allt ska hända nu, helst igår!

Datum:2011-12-29 / Tid:13:45:25

Jag har nästintill ett obefintligt tålamod, speciellt när de kommer till träning. Allt ska ske direkt! Då syftar jag på synliga muskler, platt mage, välsvarvade ben och rumpa. Ja ni hör ju, mina krav och mål är högre än himlen når.

Idag körde jag ett rätt hårt benpass, känner hur benen nästan viker sig under mig nu. Det är ett bra tecken! Men ändå är jag inte ens lite nöjd. Varför? Jo för jag ser bara bristerna! Jag ser ju att magen inte är i närheten av de jag vill, eller att benen ser ut som att de inte sett insidan på ett gym på 15 år.

Jag vill SE beviset på att jag sliter som ett djur på gymmet!

Förlåt för mitt smått desperata gnällande, men de var tvungen att komma ut nånstans och de fick bli här!

Jeff skickar en liten puss till er som plåster på såren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback