1-årskalas

Datum:2011-02-05 / Tid:07:30:18
Godmorgon!

Här är vi uppe med tuppen, men är knappt trött faktiskt, börjar nog bli rätt van vid dessa tidiga mornar. Jeff däremot är hur trött som helst och sitter på golvet just nu och nästan nickar till. Knäppa unge!

Idag ska vi på Sagas 1-årskalas, tänk vad tiden går alltså, nu börjar våra småttingar fylla år! Jag tyckte det var nyss som man gick in på webbisar för att se på de nykläckta små liven. Nåväl, kul med kalas i varje fall! Efter kalaset ska Stina och Sara komma hit som även dom har sina killar i Afghanistan, ska bli mysigt att få sitta ner och prata med nån som sitter i samma båt som en själv.

Men nu först och främst ska jag byta en bajsblöja känner jag.. uh, luktar verkligen dött härinne just nu!


Idag skickar jag ner lite extra kärlek till min älskling i Afghanistan, tror att han kan behöva det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback