Dans..skrik, lite mer skrik.. och däckad!

Datum:2011-02-05 / Tid:21:17:55
Jösses!

Det har blivit rekordlite sömn för Jeff idag, och det märktes väldigt tydligt nu på kvällskvisten. Han stod först framför tvn och dansade loss samtidigt som han skrattade åt Melodifestivalen, för att i nästa sekund kasta sig på golvet i ren förtvivlan.

Han har de senaste kvällarna (veckorna?) fått äta välling i min famn och sen somna där, och sen har jag bara lagt honom i sängen där han fortsatt sova. Men! Hans sömn har markant försämrats på sistone och har försökt mixtra med både sömn och mat om dagarna men ingen förbättring nattetid. Så nu ska vi gå tillbaka till de gamla vanorna att han får mysa i famnen med välling men sen när han ska läggas ner så ska han vara lite vaken och vara med på att han läggs ner. Det gick väl.. sådär med det ikväll! Nog var han vaken alltid när jag la ner honom, men också ett vrålande monster. Men efter 45 minuter av gnäll, skrik och gos med filten så somnade han äntligen! Nu håller jag tummar och tår att han sover hela natten och kanske ger både sig själv och mig en välbehövlig sovmorgon. Jag hoppas dock inte på några mirakel så här över natten!

Nu ska jag se färdigt melodifestivalen (som förövrigt alltid verkar pricka in de allra sämsta bidragen i den första deltävlingen) och sen ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback